måndag 10 november 2008

helgen

En väldigt trevlig helg har jag haft, men ett väldigt tågfarande har det varit...hehe... men det gör inget.

I lördags var jag hos Betty och firade henne efter att hon hade fyllt år. Mycket trevligt och kul och träffa de andra tjejerna också. Plus att tacos serverades vilket jag var väldigt sugen på =).

Verkligen kul och träffas igen! Jag hoppas det sker snart igen!

Och i söndags var det farsdags middag hos farmor och farfar. Mycket trevligt det också och kul att hälsa lite på familjen och se hur de har det =).

Räkna försökte jag också göra. Det gick väll sådär... =/ Det var i alla fall kul att försöka lära peter vad derivata är förnåt....hehe

Och idag har jag haft min absolut längsta schemalagd skoldag. Från åtta på morgonen till sju på kvällen. Fyra timmars fysiklabb mellan tre och sju är inte var dag det händer...hehe (och tur är väll de...hehe) Två gånger till ska jag ha labbar. plus att man måste renskriva dem OCH göra förberedelseuppgifter så det är ett himla jobb med dem. Samt att jag ska ha muntlig framställning snart också i ingenjörsfärdigheter. Plus att jag ligger efter i matten och fysiken (ingen ovanlighet dock...men det hade varit trevligt och ligga i fas nån gång i alla fall)....

Jaja...ja får väll begrava mig i böckerna i slutet av veckan istället...

Inga kommentarer: