måndag 24 november 2008

Min Dröm!

Jag är full av drömmar och förhoppningar som jag verkligen vill uppnå! Det finns så mycket jag vill göra! Men just nu tänkre jag på vad som skulle kunna vara rimligt inom en kort tidsperiod. Nämligen att klara av allt plugg. Att verkligen ta mig igenom en utbildning som jag verkligen vill genomgå...

Visst viste jag att det skulle bli hårt, jobbigt och framföraltt väldigt krävande. Inte minst TIDskrävande. Allt tar så sjukt mycket tid!

Jag sitter dock inte och pluggar hela dagarna 24 timmar om dygnet sju dagar i veckan (Även om jag skulle behöva det för att komma ikapp) Jag roar mig faktiskt en hel del. Närmast på schemat står en thanksgiving dinner med riktig turkey! Ska bli spännande att fira för första gången!! Vilken tur att det inte bara bor svenskar i min korridor!! (Förövrigt, jag gillar verkligen min korridor...)

Till helgen blir det klart en hel del plugg, men lite partaj ska hinnas med också. Tackfest på kalmarnation efter att jag jobbade där för nån vecka sen..

Annars börjar tentaveckan närma sig med stormsteg! Om det bara fanns mer tid!! All fritid går härmed till plugg!

Ciao

Inga kommentarer: