söndag 23 november 2008

Familjedag!

Idag har jag träffat familjen. =) två veckor sen sist så det var nice.. Vi var även i malmö och hälsade på storebrorsan också =).

Sen fick jag en sk. inflyttningspresent som mamma kallade det. En kaffemaskin! Och hon vet mycket väl att jag inte dricker kaffe så det hela är ett litet mysterium för mig! men men. Den får väll stå nånstas och se fin ut...hehe...

Jag fick även en för tidig julklapp. En skrivare!! Så nu kan jag skriva ut en massa och det kan ju behövas. Ska snart skriva en fysikrapport....

Med andra ord: En mycket lyckad och trevlig dag! (borde dock tagit upp en del saker, vilket jag inte gjorde... :/... Fattar inte varför heller...de blir ju inte bättre av att vänta, Men så är jag också expert på att komplicera mitt liv...)

Inga kommentarer: