fredag 7 november 2008

Sömnbrist...

Den här veckan har det hänt både de ena och det andra. I tisdags jobbade jag i puben på kalmar nation. Det var lika kul som när jag var på krischan. Jag fick till o med komplimanger för min handstil vilket jag aldrig har fått innan. Så jag fick skriva upp vad alla ölen kostade på bartavlorna.

Ett litet roligt skämt som jag körde med var att jag avslutade alla listorna med en fyrkant (vilket jag har lärt mig i matematiken och betyder "vilket skulle visas" eller att "beviset är slutfört") Det var bara vi på LTH som fattade men det var ganska kul...hehe

I onsdags provade jag på delfinens badhus. Det var verkligen skönt att göra nåt annat än plugg. Jag var dödstrött hela dagen eftersom jag kom i säng tjugo i tre på natten efter puben... Jag var allt annat än produktiv den dagen...hehe

Igår var det sångarstriden också. Sjukt duktiga alla var! Synd att inte V sektionen fick en bättre placering men det var i alla fall kul att vara där.. En trogen V-sektions hejare som jag är!!! Mycket skratt med Mathilda och filmmys med Daniel efteråt... En väldigt bra kväll med anrda ord.

Så var det ju bara det där lilla problemet med matten å fysiken. Jag har försökt jobba ifatt men inte riktigt lyckats.. Nästa vecka måste jag verkligen jobba. Annars är jag nog kokt!

Sömnbristen är också ett faktum. Jag har sovit alldeles för lite den här veckan. Ge mig sömn!!

Men först helg, vilket betyder en heldag med Betty och kalasfirande. Dagen efter blir det middag hos farmor och farfar... Kanske man kunde få lite plugghjälp av pappa också...hum... "hoppas"

Ciao

Inga kommentarer: