onsdag 26 november 2008

Plugg plugg

aldrig tar det slut...

Igår satt jag och min labbpartner till klockan tio och renskrev en labb. Totalt 6 timmar. Och idag har vi också tittat lite på den, men nu känns det i alla fall som att den är klar.

Nu ska jag bara komma ifatt typ fyra övningar i matten, två kapitel i fysiken, göra förberedelseuppgifter i fysiken till på måndag, börja på projektet huset HUSET, samt göra redovisningsuppgiften i matten och lära mig analysens huvudsats utantill!!

Jag kommer bokstavligen inte palla detta! och tentorna närmar sig och jag känner mig om möjligt ännu stressigare än inför förra!!!

Jag har en inre kris just nu! Hur sjutton ska jag hinna med allt?!?

1 kommentar:

Betty sa...

Jag känner igen den där känslan, när allt bara hopar sig och man varken vet ut eller in eller om man ska börja från början vad det nu är eller bakifrån och kanske finns det inte ens ett slut.

Men iallafall, efter ett tag kommer allt falla på plats. Det gör det alltid, så kom ihåg det.

Och hinn med att njuta av livet ibland också. Kramar kramar