söndag 16 november 2008

Facebook

Så har även jag fallit ner i gropen till en värld på internet i bilder. Det kallas facebook. Jag har alltid varit emot den här sidan tidigare men i fredags fick jag för mig att skriva in mig. Och se och häpna. Efter en helg har jag redan 23 vänner där och jag har lagt upp två album (en jäkla tid tog det dock).

Men det bästa är nog att jag har fått reda på både det ena och andra intressanta från olika håll. Jag har med andra ord börjat ändra åsikt om facebook, tror jag...

Så denna helgen har jag förutom facebook roat mig med herr matte och fru fysik... Ett jävligt trögt par om jag får säga det själv!!! haha

Det enda positiva är att fysiklabben är klar för inlämning och att jag har börjat lite på förberedelseuppgifterna till nästa.. Matten därimot har ja inte gjort lika mycket på... Jag känner mig jagad! Av tiden, att hinna!! Det är ju inte allt för lång tid kvar nu!!

Tänk att för en vecka sen så roade jag mig i kristianstad med Betty och de andra och hade verkligen en kul dag utan en massa måsten! Det vill jag ha snart igen! Den här helgen har varit ganska trist...

Nu funderar jag på om jag ska sätta på en film eller plugga lite... Jag kommer endå ingenstans med pluggandet, I need help och det har jag inte här.. Jag får försöka få klartecken i alla frågetecken imorn och njuta av de sista som finns kvar av helgen kanske...

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: