lördag 29 december 2007

Take care!

Idag...eller rättare sagt igår (klockan är över tolv) så var jag i växjö och handlade med mina bröder och mamma... Vi hade en trevlig dag...men för min del blev det inte så mycket shoppande... Jag provade en hel del kläder men jag hittade inget som jag ville ha trots rean.....konstigt.... Det var jobbigt när det var så mkt folk också....kön till kassorna var ju enormt långa, så man blev inte precis lockad till att ställa sig bakom 20 människor för att betala för ett plagg...

De andra verkade dock nöjda med dagens inköp... =)

På vägen hem hamnade vi i bilkö precis utanför växjö. Det hade hänt en stor bilolycka och det kom minst tre ambulanser, två brandbilar och två polisbilar.... Med tanke på det så var inte 45 minuter i bilkö särskilt lång tid.

När vi körde förbi olycksplatsen senare såg vi att hela fronten på den ena bilen var kvadad, vilket var ganska milt jämfört med den andra bilen, som såg ännu mer kvadad ut och låg nere i diket.

Jag har inte hört nåt om olyckan efter det på radio eller hemma, men jag hoppas att de inblandade klarade sig. Det är så hemskt när sådant här händer....

Därför säger jag ännu en gång "Take care" och då menar jag det bokstavligen. Man vet aldrig hur länge man får ha sina nära och kära runtomkring en. Live today!

Inga kommentarer: