onsdag 12 december 2007

händelserik dag!

Jaha då var studentmössan också beställd och klar =) storlek 56 blev det! Den var lite för stor men 55 var aldeles för liten så det får gå ändå....

Ja köpte även den sista julkalappen idag (om man bortser från att jag ska baka några kakor) Nu ska jag bara slå in allt också, ska bli kul...

Jag kan även säga att jag har köpt en julklapp till en som jag knappt träffat...hehe..han var hemma hos oss i fredagskväll och är pappas arbetskamrat...men det är en tack-för-hjälpen-julklapp för att han hjälpte mig att få tillbaka alla mina bilder. Så en julklapp är han värd. Tack krille! Dom bilderna betyde så mycket för mig, å jag vet inte va ja skulle gjort utan dem... jag måste lära mig ta backup mer ofta!!

Spelade även lite trumpet med UMK idag... gick väll sådär... en av lärarna hade fått för sig att han skulle lura alla att leta upp en synvinkel, men den gick jag inte på.... jag genomskådade honom direkt, men det var kul att han lurade så många som han gjorde, hehehe....

Ska titta på America's got talent nu... finalen är nästa avsnitt... klyftig som jag är så har jag tittat lite på internet för ett tag sen å fick då reda på vem vinnaren är (för det gick ju i USA för ett halvår sen ju) så det ska bli lagom spännande om man säger så!! hehe....

se you later!!

Inga kommentarer: