fredag 21 december 2007

allt från Kriminell till udda fysiklektion

Så har man gått och blivit kriminell!!! Ja har typ knyckt en gran! Så kriminell är jag!

Förutom det så började jag min dag med att baka muffins... de såg väldigt goda ut iaf.. jag har inte smakat dem men de är säkert jättegoda!

Sen har jag haft två fysiklektioner känns ju väldigt motiverat när det är jullov imorgoneftermiddag... men jag måste säga att min fysiklärare är ganska kul ibland! Idag fick vi lära oss åt vilket håll magnetism rörde sig. De kunde man kolla genom att vinkla handen på olika sätt tummen skulle exempelvis peka mot strömens riktning medans de andra fingrarna skulle peka åt ett annat håll... Det såg iaf ganska kul ut när hela klassen satt och vinklade sina händer åt olika håll....tänk om vi kommer behöva göra det på ett prov...hur duma ser vi inte då ut.... jag tyckte att det var kul iaf....

Å nu är jag hos betty.... =)

Inga kommentarer: