lördag 22 december 2007

Jullov!

Äntligen börjar jullovet och man kan få sova lite längre på dagarna.... precis vad jag behöver =)

På julavslutningen var det ju såklart dags för de traditionella lekarna.... När de kom till den punkten där de skulle samla ihop en massa saker i publiken bidrog jag med en sak till min klasskamrats lag.... jag har nämligen storlek 25 i mina jeans vilket var en av sakerna som de skulle ha...hehe (Bellas lag vann förresten)

Därefter följde jag med Betty på en liten shoppingrunda i centrum, för att sedan äta mat på IKEA....det var väldigt gott... Det var också väldigt länge sen jag åt på IKEA...

När jag kom hem beslutade jag mig sen för att slå in alla mina julklappar! Den ena kunde jag dock inte slå in riktigt än, för jag behöver en kartong att ha sakerna i.... (jag har tagit in en från garaget men den är fortfarande fuktig, så jag får vänta någon timme innan jag kan slå in den...

Imorgon kommer Peter hem! Det ska bli skoj å höra va han har att säga... han har ju inte varit hemma sen i sommras å de var ett tag sen ju....

Take care!!

Inga kommentarer: