måndag 10 december 2007

jobb lönar sig i slutet =)

Jag tror att jag har lyckats med det omöjliga. Idag när jag steg upp ur sängen så kände jag mig bara dyster över att jag hade en massa skolsaker att göra och att det troligen skulle ta hela dagen, och sen skulle jag fortfarande ha licka mycket kvar ungefär.

Men allt arbete idag har visat resultat, då blev jag glad!! Jag tror faktiskt att jag är färdig med mitt sektarbete nu (kl 22.30). Ja ska dock kolla igenom det om någon dag när det har svalnat lite, men ialla fall!! Ja som trodde att jag skulle få hålla på i en vecka till med det...Det känns bra!

Så nu kan jag till 90% endast tänka på fysikprovet som är på fredag utan att störas av andra skoltankar så att säga.

Ja ska dock inte vara hemma så mycket nu på kvällarna den här veckan så jag kommer få det lite svårt att hitta tider då jag kan jobba med fysiken, men det måste ordna sig på nåt sätt. It just has to!

nu ska jag sova!! äntligen...

Inga kommentarer: