torsdag 20 december 2007

Min onsdag!

Har nog haft årets onödigaste mattelektion idag. Hela kursen är över men läraren insisterar på att vi ska sitta och repetera algebra istället för att få ledigt. Vist det är alltid bra att repetera men 95 min tycker jag är lite väl långt...

Istället ägnade jag en halvtimme åt att sudda gamla markeringar i matteboken vilket var ganska mycket. Jag är väldigt duktig på att göra markeringar... =)

Därefter räknade jag en del, men det var inte med högsta motivation. Då är det bara två fysiklektioner imorgon kvar sen är det julavslutning. =)

Senare på kvällen var det återigen dags att vara barnvakt. Vi hade jätteskoj men det blev ett litet missöde när jag skulle hjälpa honom att borsta tänderna. Han hade tydligen en eltandborste som han satte på lite för tidigt och tandkrämen flög åt alla hål, inklusive mina kläder....så det blir tvättkorgen nästa för dem... Men annars var det lika trevligt som sist... =)

Nu ska jag titta lite på tv och sen sova. extra länge. Har sovmorgon till 10.55. =) Jag funderar på att baka en kaka på morgonen, men jag får se om jag orkar...

Inga kommentarer: