lördag 8 december 2007

Lyckodag!

Idag har jag äntligen efter lång ängslan fatt en backup på alla mina filer och bilder. =) Tack Krille för all hjälp!!! å tack pappa! 10 ton har lättats från mina axlar så nu kan jag kanske äntligen sova lugnt!! Datorn är dock fortfarande pajad så det blir till att formatera om hårddisken, men sen ska allt vara som vanligt. Men mina filer är räddade!! =)

Jag har ju inte uppdaterat mig på länge så sen sist ja skrev har jag både haft nationellt prov i matte D (Som inte gick så överdrivet bra)och fått reda på att jag fick MVG i hållfasthet... så det har varit både bra och dåligt.... Nu är det bara ett sektarbete och fysikprov kvar, sen är det jul!!

Jag har även sett på Idol, om 40 minuter koras vinaren! Vem blir det? Jag har ingen anning men jag tror att båda två kommer att bli stora artister i framtiden.


Jag har även gått och blivit barnvakt! ja ska testa för för första gången på torsdag och går allt bra så får jag fortsätta. Men ungarna verkar hur gulliga som hälst så det ska nog gå bra. =)

Inga kommentarer: