måndag 26 oktober 2009

whats new?

Dags för lite uppdateringar kanske??

tentaveckan tog slut i lördags lunchtid och det med blandade känslor. Sjukt skönt att slippa plugga så hårt men jag är inte riktigt nöjd med min insats så får allt vänta och se.... spännande (trumvirvel)

Därefter satte jag mig nästan direkt på tåget och tog mig till kristianstad för att träffa betty, samira och anne. Verkligen hur kul som helst. Grattis igen betty och tack för en kul helg!

Utgång på Class samt en AIK match hann vi med efter en utsökt middag! Klart har man levt på bröd, smör och vatten/juice till frukost och pasta med biffar/köttbullar till middag i typ två veckors tid då är det verkligen underbart gått med gryta vill jag lova...:P

Vi får ses snart igen!!

Har köpt en ny bok idag till byggnadsmekaniken med... Jag hoppas att den inte är så jobbig som den ser ut att vara. Föreläsaren i programmering verkar vara en helcool snubbe så det blir nog kul endå trots att jag inte kan det minsta om programering....

puss och hej!

Inga kommentarer: