tisdag 6 oktober 2009

Tja lite av varje...

Bara plugg, bara plugg, bara massor utav plugg. Så ser mitt liv ut just nu. Hann dock med en bio igår med Daniel, District 9 såg vi, Trevligt på alla sätt och vis, men snart dags för lite prat tror jag nog... :/

Har även hittat en sån underbart fantastiskt skön soffa idag i E-huset. Jag sov nog en timme i den i dag ungefär. Men det visade sig att jag hade vist bara lektion mellen 8-10 idag så då var det ju lugnt. Jag var så fruktansvärt trött under de två timmarna så jag bestämde mig redan innan den var slut att jag skulle sova lite. :) Därefter har jag ägnat dagen till lite av varje. Mest plugg såklart men har inte kommit så långt för fastnar mest hela tiden. Börjar ogilla integraler väldigt mycket nu!! Och tydligen ska jag klara av dem i trippelvariant också. :P Och Ekonomin ska vi inte prata om.

Ikväll blir det första avsnittet av nya sesongen Desperate Housewifes i alla fall. Sånt gillar jag! Och imorgon börjar bonde söker fru. Fast alla dessa program är inte så bra för mig egentligen. Borde ju plugga, men man kan ju inte plugga precis hela tiden...eller?

Hittade ett helt monopolspel i korridoren med. Så nu har jag planerat att spela det inom kort. Var skitlänge sen och har nog fått lite blodad tand efter företagsmonopolet i skolan på labben förra veckan...:P

Inga kommentarer: