torsdag 8 oktober 2009

saknar...

Nu är det bara en vecka kvar, sen är det tentavecka igen. Jag fattar inte vart tiden tar vägen. Allt detta gör mig väldigt stressad och när jag stod i matkön idag kom hemlängtan över mig. Jag ville så mycket hellre ha mammas lagade mat än min matlåda med spagetti och kötbullar. Jag saknar mamma och jag saknar pappa. Jag saknar deras närhet ibland, även om det är skönt att klara sig själv för det mesta. Men ibland vill man ju bara koppla av. Jag saknar även mina bröder. Peter och Tony kan verkligen vara hur jobbiga, konstiga och galna som helst men utan dem hade jag haft en väldigt tråkig uppväxt och jag gillar att umgås med dem. (För det mesta i alla fall). Jag har inte träffat mina far och morföräldrar heller på mycket länge inte heller min kusin och hans tjej.

Nån mer än jag som tror att jag vill åka till Älmhult nu?? Fast har inte tid förren efter tentaveckan nångång. Jag saknar även Betty mycket. Vill väldigt gärna att det ska bli födelsedagsfirardags så jag kan åka till kristianstad!

2 kommentarer:

Betty sa...

Jag vet hur det kan vara. Man bara önskar att man var fem år igen och man trodde att man var odödlig och världen alltid god.

Du är alltid välkommen hit. Jag hoppas vi kan ses den 24:e. Det hade varit så himla roligt. En tanke som slog mig för någon dag sen är att du väl har väl har någon film från showerna? Det hade varit så kul att se dem igen. Vilka minnen

Kramar till dig min vän :)

Sandra sa...

Ja just de ja det har jag ju...:P Jag kan ju ta den med mig så kan vi ju se om nån vill se... om inget annat kan man ju bara se godbitarna, det är nog ganska tjatigt att se hela...men men det märker man...:P (Ska bara komma ihåg det med då) kramar