fredag 23 oktober 2009

mycket nu...

Har varit så sjukt mycket på senaste tiden så har inte suttit så mycket vid datorn den här veckan. Två av tre tentor är gjorda i alla fall, och imorgon tar jag den sista. Ska bli skönt och slappa lite sen.

Det bästa av allt är att jag ska upp till Kristianstad direkt efteråt. Det blir Födelsedagsdags då för min alldra äldsta vän (ööh...tolka "äldsta" på rätt sätt nu tack). 20 år nu Betty och det ska bli så roligt att få fira den.

Det finns många olika former av kärlek som snurrar runt i ens liv. Kärleken från famljen, kärleken från vänner, kärleken från en partner eller kärleken till någonting helt annat. Jag har precis blivit av med den ena kärleken och är fortfarande ledsen över det, men jag vet att de andra finns kvar så är verkligen jätteglad för det.

Jag är verkligen tacksam för det jag har och tänker ta vara på det...!!

Inga kommentarer: