söndag 1 februari 2009

trist och tråkigt

Jag tänker på mitt föregående inlägg. Slösa inte med tiden och gör varje dag minnesvärd! Ha vilket skämt det känns som. Slösa bort mitt liv är det enda jag har gjort den här helgen. Jag har i stort sett inte gjort något av värde. Gjort några små försök till plugg vilket har för det mesta resulterat i att jag hamnade vid datorn istället eller i sängen.... Det här är definitivt dagar som jag inte kommer sakna om jag glömer bort dem...

Har dock gjort lite mer plugg idag men borde göra mer...men det är inte så lätt när jag inte fattar allt heller...Matten gjorde jag ett försök till men det gick ju sådär, så nu sitter jag och svarar på instuderingsfrågor till byggläran... måste lära mig 25 stycken av dem också till onsdag.... fy sjutton....

Ja ångrar att jag inte tog beslutet att roa mig igår kväll när jag endå hade tiden... Komma ut lite och släppa allt...

Sällskapssjuk har jag också blivit av den här helgen, jag vill träffa folk... Har förvisso spenderat ett par timmar med folket här i korridorren vilket inte är helt fel... längtar som sjutton till nästa lördag =)

Inga kommentarer: