lördag 28 februari 2009

Mycket nu

Om nio dagar sitter jag där igen. Bänkad med pennan i handen och nervös... Tentaveckan tar snart sin början. Först ut på måndagen är det linjär algebra, sen på onsdagen är det materiallära, för att därefter avslutas på fredagen med husbyggnadsteknik....

Jag känner mig allt annat än redo och plus allt detta ska en projektdelsinlämning lämnas in innan tentaveckan...Imorgon är det söndag och då ska jag till skolan och jobba med det i stort sätt hela dagen, så idag måste jag verkligen vara ambitiös och plugga som bara den för att ha en chans på tentorna.... Jag blir så sjukt stressad av sånna här situationer och det känns som om jag bara vill bädda ner mig i sängen och strunta i allt tills det är över...

Men de är bara å ta sig i nackskinnet och ta sig igenom det, bara man vill eller inte... Det är två veckor framåt sen är det faktiskt över (För den här gången)... Då ska jag bara njuta av en hel pluggfri helg... Det har jag endast en gng per termin typ.... lite tragiskt faktiskt, men va ska man göra...??

Kram på er alla...!!

Inga kommentarer: