tisdag 10 februari 2009

Hurmörsvängningar?

Ja de är nog vad jag har fått stå ut med idag. Jag känner verkligen inte igen mig själv? Allt började så fort jag kommit till skolan. Under hela matteövningen bettedde jag mig jättekonstigt och jag ber verkligen om ursäkt för det till alla som var där. Min mun pladdrade på om allt möjligt som inte hade nåt som helst med matte att göra. Jag var gnällig och hängig mest hela tiden och frågade om hjälp stupalöst för jag fattade ingenting typ. Kändes som jag hade ett IQ mindre än en guldfisk.

Sen visade sig att jag hade världens äkligaste mat med mig och blev gnällig över det samtidigt som jag störde mig över att jag inte kunde alla labbfrågor som jag skulle kunna till labben på eftermiddagen.

Så min förmiddag idag har verkligen varit botten och jag vet inte alls vad som hände. Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var pms.

Det blev dock lite bättre på eftermiddagen när labben började. (Fick såklart den längsta frågan att svara på bl.a, men klarade provet endå). Sen skulle vi räkna en massa på betongens fukthalt, densitet, göra en siktkurva, göra ett humusprov och till sist blanda egen betong. Med och utan tillsatsmedel. Det var en ganska kul och lätt labb att hänga med i så mitt humör blev bättre efter tiden. Hade dock helt fel kläder på mig. nya byxor och klackar är inte att rekomendera på en betonglabb!! hehe... men jag klarade mig hyfsat i alla fall...

labben drog över en halvtimme med så var hemma vid 6 ungefär. Nu väntar mat och lite plugg sen är denna dagen med borta. Vart tar tiden vägen? Jag hinner inte med??!
Nu väntar mat och mera plugg.

Inga kommentarer: