söndag 8 februari 2009

Min helg

Den här helgen har verkligen flygit förbi. Mycket trevligt har det varit.

I fredags efter skolan var det utgång med Mathilda och Daniel till hallands nation. (jag hittade tillomed ditt själv.... höll dock på att cykla fel på hemvägen...hehe). I Lördags blev det bowling med Daniel, Betty och Fredrik. Jag fick in den klart bästa första bollen. Däremot gick de kanske inte så där jättebra efteråt...hehe.... men två strike och några spärr fick jag till i alla fall. =) Efter det var det pizza och Ariman vilket bara var trevligt. Så himla kul och få umgås med dig betty igen. Det var ju länge sen sist ju!! Utan dig vet jag inte hur det hade gått...

I dag, söndag, vaknade jag upp i Teckomatorp och tog mig sedan till kävlinge för att träffa några bekanta. Familjen möte upp mig på stationen. Vid lunchtid åkte vi vidare till Malmö för att plocka upp Peter för att käka lite mat.

Vi fick se en massa poliser med stora polisbilar fulla med poliser i mitt i malmö centrum. Ridande poliser fanns det också. De höll visst på att förbereda sig för en demonstration (Israel/palestina). Jag är glad att jag missade den sen. Sånt kan ju bli lite fööör spännande om man kommer för nära...

Så nu är det väll bara lite skola man ska hinna med också innan helgen tar slut. Men först blir det nog mat och lite städning i köket...

Inga kommentarer: