tisdag 17 februari 2009

Tiden går fort när man har roligt!!

Oj då, ja har visst inte uppdaterat mig på länge.. Klart allt för mycket har kanske inte hänt endå, så ni missar inte så mycket endå...hehe...

De har varit skola och en hel del plugg. Annars spenderade jag förra helgen i Teckomatorp. Inte världens medelpunkt direkt, men med rätt sällskap så... :D

Min namnsdag idag med! Inte överdrivet många verkar ha tänkt på de, men de ska man nog inte räkna med heller... De är ju ingen födelsedag precis... men snart kommer den med faktisk... De är bara 28 dagar kvar tills jag är 20!! kan ni tänka er vad fort tiden har gått?? Ja mins när jag gick i lågstadiet och lekte runt i snön så här dags på året... De var annat än vad dagens sysslor kan vara nu, som exempelvis tvätta, diska, plugga, Universitet, Föreläsningar och räkna räkna å räkna tills man stupar....

Vuxenpoängen bara raslar in känner jag...hehe =)

Inga kommentarer: