lördag 21 februari 2009

Förskyld! (och gillar det inte...)

Förskyld ---> Nästeppa ---> Andningssvårigheter ---> Sömnbrist ---> Trött och hängig

Så ser de ut idag och så har de sett ut de senaste dagarna. Men trots detta måste jag försöka plugga lite. Tentavecka om två veckor. Känner paniken komma över mig. Tre tentor på fem dagar är fan inte roligt alltså. Finns ju noll tid att öva emellan dem ju!!

Ja får göra mitt bästa och hoppas att de räker en liten bit i alla fall...

Måste skicka iväg jobbansökningar den här helgen med... Har redan skickat till IKEA DC & IMS men de krävs nog ett par till för att jag ska kunna känna mig lite säker i alla fall.. Men av nån anledning så brukar ju inte jag få veta nåt förren kanske två veckor innan sommaren börjar så jag brukar ju alltid få gå på helspänn på om jag har fått nåt eller inte, medan alla andra har koll på sitt månader innan. Men i år vill jag att det ska vara anorlunda. Jag hoppas verkligen att jag får reda på nåt i April eller början av Maj i alla fall... Hoppas kan man ju alltid...

Inga kommentarer: