onsdag 14 januari 2009

Älska ledigheten!!!

Har njutit av flera lediga dagar nu. Riktigt skönt och verkligen vad jag behöver för att ladda upp inför nästa termin. Har nästan praktiskt taget bott hos deniel de senaste två dygnen....hehe... Mycket roligare än att plugga!!

Fast att vi inte hade några som helst planer först så blev det i alla fall restaurang, bio, inköp av studentlitteratur (billiga), cafébesök, egen rundvandring i Lunds Domkyrka (Väldigt kulturelt...haha... första gången jag såg insidan...Har gått förbi där miljoner gånger utan att gå in...hehe), shoppat en topp, se på film och vilat en hel massa...hehe...

Imorgon bär det av norrut till Älmhult igen, vad som står på schemat då är:
- Fixa datorn (fortfarande konstig men lite framsteg har jag lyckats åstadkomma i alla fall)
- Hämta farfars bil
- Tandläkarbesök
- Nyårsrevyn!!! YAY
- Kalas (måste köpa presenter med)
- Kanske ett besök på haganässkolan för skojs skull...hehe
- Se på en DVD film (julklapp som inte tycks fungera på min dator =S )
- Kolla upp sommarjobb

Tur att jag har några dagar på mig så att jag hinner med allt... =)

Ciao

Inga kommentarer: