onsdag 21 januari 2009

Dance forever!

Så har jag äntligen varit på första danslektionen på dansskolan Crazy feet i Lund. Fin lokal och trevlig lärare. (de ska tydligen vara två sen) Hade dock inte David som startade danskolan utan en annan tjej, Anna tror jag hon heter (och den andra tjejen vi skulle ha hette nog elinor eller nåt liknande), verkar hur snäll som hälst =)

Jag har verkligen saknat det här! 7 månaders uppehåll sätter dock sina spår. Det måste ha sett ut som en smärre katastrof när jag skulle försöka mig på dubbelpiruetterna bland annat...haha

Jag kom även att tänka på att de finns en risk att avslutningen infaller samtidigt som tonys konfirmation och går jag inte på den så blir jag nackad levande. Han kommer aldrig förlåta mig. Så jag hoppas verkligen att jag klarar mig och att det inte är samma helg!

Jag har redan missat en dansuppvisning en gång, och jag tänker inte göra det igen om jag kan förhindra det!

Vi var inte en så stor grupp heller vilket jag tycker är ganska bra. Jag tror att jag är yngst. Jag har tydligen märkt att jag är ganska värdelös på att gissa ålder på folk men jag tror att de flesta är mellan 23-26 år. Finns även nån i 35-40 års åldern så en hel del blandat.

Jag tror verkligen att de här kan bli kul, jag hoppas verkligen det... bara det inte blir för stressigt med skolan. Men jag måste ju faktiskt unna mig lite annat också annars går jag nog under till slut...

Dance forever...!

Inga kommentarer: