torsdag 1 januari 2009

Gott Nytt År!

Så var 2009 redan här! Året då jag fyller 20!

De sista timmarna av det gamla året spenderade jag i kristianstad hos Betty och Fredde. Verkligen trevligt att vara där. Och maten var verkligen hur god som helst, men de brukar den ju vara. Fast denna gången var den nog ett snäpp bättre!!

När tolvslaget närmade sig var det dags att gå ut och smälla lite raketer. Alltid lika fint att titta på, men i stort sett omöjligt att ta kort på...haha...

Jag fick till o med skyta iväg min första raket.. =) Lite omständigt dock då tändaren inte riktigt ville sammarbeta med mig, eller så var väll mina fingrar alldeles frusna...haha... men efter att ha bytt tändare så kom raketen iväg i alla fall och fin var den också...

Så tack för en trevlig kväll! (och för julklappen)

1 kommentar:

Betty sa...

Hoppas du hade en bra kväll. Det hade i alla fall jag. Jag är glad att du kom och önskar dig all lycka under 2009.

Jag vill ha dina bilder. :)

Kramar