torsdag 11 december 2008

Torsdag idag!

Imorgon är sista skoldagen på den här terminen! Sen är det bara tentaveckan kvar. Jag gjorde ett försök att plugga idag, jag hann dock inte alls med så mycket som jag hade tänkt...inte ens i närheten. Jag provade tillomed och sätta mig ute i köket för att plugga och få lite miljöombyte.

Av de tre timmar som jag satt där hann jag bara titta på komplexa tal... Soffan var nog alldeles för mjuk tror jag... Det hela slutade med att jag somnade.. och nu känner jag bara att tiden rinner ifrån mig... Jag har ingen tid kvar och det är fortfarande väldigt mycket som jag måste öva på och få hjälp med... Ångesten är den jobbigaste delen med det här...

Jag vet att det bara är att göra sitt bästa och tids nog så tar den långa mörka tunnlen slut...men just nu känns den väldigt lång. Min plan just nu är att stå ut den kommande veckan och göra mitt bästa.. Därefter är det jul... dock inte så mycket ledig för det..Till våren ska jag verkligen komma ikapp med allt! Jag ska inte ligga efter något mer...

Jag får helt enkelt ta mig samman!...

Trots allt så är jag endå glad att jag är här och att jag har gjort de val som jag har gjort... Jag är fortfarande inte 100% säker på om jag kommer byta eller inte men jag känner verkligen att jag är i rätt stad...

Kram till er alla

Inga kommentarer: