fredag 26 december 2008

fortfarande sjuk...

Den strypta ankan inom mig är fortfarande kvar. Jag börja tro att min röst alldrig ska komma tillbaka.... Men tids nog försvinner nog den här förskylningen också, så himla synd bara att den kom mitt i jultiderna. Jag hade en trevlig jul men den kunde varit så mycket bättre om jag inte hade varit sjuk... Hostan är också jobbig... bort med dig!

Jag blev i alla fall jätteglad för alla julhälsnings sms som jag fick under dagen. Det kom meddelanden från alla håll och kanter, personer som jag inte ens hade en tanke på skänkte mig en jultanke och då blev jag jätteglad så de fick en julhälsning tillbaka =)

Idag har jag inga större planer på gång vilket gör att det finns gott om tid till mycket tankeverksamhet, vilket inte alltid är positivt... Jag vill ha saker att göra så att jag distraherar hjärnan lite... Saknaden efter D blir mycket mindre då... Har inte sett dig på en vecka nu och de lär dröja många dagar till... Sverige är stort och långt för dem som inte redan vet det....

"host host"

Inga kommentarer: