lördag 20 december 2008

Jullovet är här!!

Jag klarade det! Jag gjorde verkligen det! Jag tog mig igenom den här veckan utan att avlida! Stolt! Jag tror till o med att jag har en chans på i alla fall sista tentan så det känns bra. Nu blir det en lång väntan på resultatet!

Efter tentan igår både tvättade jag och städade hela rummet! Därefter blev det utgång med hela klassen för att fira! Förfest hemma hos några killar och sen vidare till Helsingkrona nation! En kväll att minnas!!

Och idag har jag, ja vad har jag gjort? Ingenting! Absolut ingenting! Gick upp vid halv två och har inte kommit igång förren nu typ... Det blev dåsigt efter frukosten med och nu är klockan snart halv fem och det är mörkt ute. Har typ missat en hel dag! Men just nu bryr jag mig inte så mycket. Det är ju Jullov!!!

Och imorgon åker jag till Älmhult!! Ska bli så kul att träffa alla igen! Måste packa idag med andra ord. Det kommer bli mycket att bära på. Kläder, datorn med tillbehör och en massa julklappar mm.

Om alla terminer blir lika hårda som den första så kommer det att bli många tuffa år på LTH för min del! Det blir en stor utmaning. Jag tror dock att det blir lättare om jag ändrar studieteknik lite. Till sommaren ska jag helt enkelt ligga i fas helt och hållet! Det ska bli mitt nyårslöfte tror jag!

Finns egentligen ingenting att göra idag så det är nog därför jag inte slutar skriva. Har ingenting att säga mer men slutar jag skriva så får jag ju långtråkigt...hehe... Fast det är ju ganska skönt att för en gång skull inte behöva göra en massa!!

Nu är det bara fyra dagar kvar till julafton och jag tror redan att jag vet vad jag ska få i julklapp: En förskräcklig hosta! Så är det nog. Så fort man får chansen att ta det lite lugnt reagerar kroppen och ger mig en hosta som jag verkligen inte vill ha. Hoppas den inte blir för långvarig bara...

Nä nu tror jag nog att det får räcka för nu. God Jul alla!!!

P.S. Tack för alla julkort till er som har skickat!!!

Inga kommentarer: