torsdag 18 december 2008

snart jullov!

Var visst ett par dagar sen jag skrev av mig lite. Pluggandet har tagit sjukt mycket tid. Jag har suttit i skolan fram till mellan nio och elva på kvällen. Det är det minsan inte allt för många som gör!! haha... Men ska man ha en chans så får man fan ta mig plugga! Nu är det verkligen sista kvällen, för imorgon är den. Sen är det äntligen jullov. Ska bara lära mig integralkalkylens medelvärdesats, analysens huvudsats och insättningsformeln innan jag går och lägger mig!

Efter tentan imorgon blir det städ och tvätttid. Kan verkligen behövas. Det ligger sudd över hela golvet typ efter alla fel jag har gjort...hehe...

Jag vet inte hur det kommer gå på tentan heller men jag hoppas på det bästa. Det gör ju inte saken bättre av att jag har haft väldans ont i knäna hela dagen. Det har varit lite så ett tag nu och de vill inte försvinna. Kan kanske bero på att jag bara sitter ner hela dagarna i lite halvkonstiga ställningar och knappt rör mig...men man kan ju inte plugga om man ska fara omkring en massa.

Helgen blir nog lugn med, har dock ett par saker att fixa innan jag åker hem. Antagligen på söndagen. Jag börja sakna hemmafolket lite!! bara en kram just nu hade känts ruggit bra!...

Fem timmars tenta...det klarar jag! det måste jag fan göra! fast just nu käns det lite som "nu får de gå som de går" För jag är verkligen less på att plugga! Jag behöver ta igen mig lite tror jag så jag pallar med nästa läsperiod....

bla bla bla.... det var allt för den här gången...

Inga kommentarer: