fredag 5 februari 2010

Utslag...

jo jag lever allt, har bara varit lite utan inspiration för att skriva. Det är mycket att göra i skolan med inlämningar och duggor/tentor på G... Det ska festas och det ska träffas folk runt omkring på fritiden. Vilket jag givetvis inte har något emot.

Kan även tillägga att jag har haft lite otur sista veckan och dragit på mig en hudsjukdom med fantastiska kliande utslag som svider något fruktansvärt varje gång man smetar in sprit i dem och sen trycker i salvan... Som tur är är handlar det om någonting vanligt och inte alls farligt, men det tar ju inte bort den lilla biten att det är något så fruktansvärt jobbigt. Jag har slutat använda jeans eftersom det skavar. Jag kan inte sitta normalt utan att det gör ont vid tryck på den största av dem alla som är placerad på undersidan av låret. Och givetvis är det mycket smittsamt så går omkring med heltäckane kläder och använder sprit på händerna minst tre gånger om dagen och känner mig oerhört dum över hela situationen. Va fan kom dem ifrån egentligen?? En dag så var de bara där, stora utslag.

Efter en vecka har dock endel utslag börjat blekna men ibland kommer de nya så de går typ jämnt upp. Eftersom det är helg nu och jag ska till näsdoktorn på måndag har jag inga möjligheter att besöka vårdcentralen igen förren på tisdag så utslagen för se till att försvinna nu helt enkelt....

Annars lever jag... ska försöka plugga imorgon, hoppas på att hitta mycket inspiration bara... =)

Inga kommentarer: