torsdag 11 februari 2010

antibiotika

Har gått på antibiotika nu i tre dagar. Hoppas på förbättring snart och att alla hudslag ska försvinna. Men de går fan inte fort inte. Det är långdryga grejer det här alltså. Två veckor har gått men hoppas verkligen att det max ta en vecka till... Jag hoppas verkligen!! Vill börja bli en normal människa igen...

Annars idag har jag nog gnällt över det mesta idag. Ingen bra dag någonstans, Fått veta trista grejer, har varit sjukt trött hela dagen, känner mig stressad över en inlämning som går sjukt långsamt, antibiotikan ger inte de resultat jag hoppats på ännu, vaknade med världens nästäppa, känner panik inför duggan som är på ingång om två veckor.

You name it! Ingen bra dag alltså!!

Imorgon blir det typ vatten-kursen i typ 8 timmar totalt men den är det helg i alla fall. Fast ska väll plugga en massa då med så ser inte riktigt jättemycket fram emot den...

Har typ insett att jag inte kan plugga hemma heller... jag orkar knappt öppna böckerna när jag kommit hem... helt värdelöst ju! Bättring krävs! Nu!

Inga kommentarer: