söndag 21 februari 2010

söndag idag...

Har inte pluggat nånting idag och har dugga på fredag!!.... inte bra alls...fy skäms... MEn jag orkar verkligen inte.. Helgerna som jag förr brukade vara så duktig på att plugga på har förvandlats till raka motsatsen. Jag är så förskräckligt pluggtrött varje helg nu så det finns inte.

Jag får verkligen lägga i en växel nu i veckan. Har fyra dagar på mig att lära mig allt om vatten.

Men jag har faktiskt gjort något vettigt idag, nämligen sökt sommarjobb. Har registrerat mtt CV i typ fem olika databaser nu och det har verkligen tagit fruktansvärt lång tid att fylla i alla uppgifter på olika sidor hela tiden. Men nu har jag i alla fal sökt till IKEA varuhuset och aktivitetshuset (lagret verkar tyvärr inte vilja ha sommarjobbare i år...borde kanske ringa och höra med dem imorgon om hur det ligger till där...). Jag har även sökt till skanska och vägverket (banverket), SMHI och VAsyd samt skickat iväg lite flera förfrågningar så ska söka några till de kommande veckorna. Någon måste ju nappa. Måste!!! Jag vill verkligen ha ett sommarjobb den här sommaren! och som gärna är längre än en vecka. Jag behöver pengarna.!

Men jag hoppas och tror att det ska lösa sig. Det måste jag.

En annan liten parantes jag har tänkt på är att mathilda åkte skidor i julas, betty åker skidor just nu och andreas åker skidor nästnästa vecka... När ska jag få åka skidor igen då??? Jag vill också...när blir det min tur??

Inga kommentarer: