måndag 8 februari 2010

sjukhus

Har spenderat senaste dygnet i älmhult/växjö nu men är tillbaka i lund nu. Huvudanledningen till detta var sjukhusbesök i växjö och så ett bankmöte.

Vad gäller sjukhusbesöket kan jag meddela att min näsa är inte 100% vad den borde vara. Täppan varierar dock väldigt mycket från dag till dag men det som de kom fram till idag var i alla fall att det finns vissa andningssvårigheter men det är inga extrema värden. Så den stora frågan är om någonting kommer göras åt saken eller det helt enkelt blir så att jag får acceptera det som det är. Ska till ljungby nån gång i vår i alla fall och diskutera mig fram till något med läkaren där och så får vi se sen. Frågan är nog hur villig jag är till en operation och vad läkaren tycker är lämpligt.... men men den som lever får se!

Har suttit i ett bankmöte med idag i typ en timme och placerat om mina pengar, efter typ en halvtimme började jag fatta vilka olika alternativ jag hade...haha...jag och ekonomi alltså...haha

Imorgon har jag sovmorgon men ska ändå upp vid åtta. Måste ringa vårdcentralen och boka doktorstid där med. Jag måste fan ha starkare grejer för utslagen försvinner ju fan inte... aaahh..

Så för att egentligen känner jag mig rätt frisk är jag ändå ganska sjuk....suck...

ps. Jag har bjudit hem A på middag imorgon.... :)

Inga kommentarer: