lördag 20 februari 2010

Lördag...

Kände att det kanske var dags att meddela världen att jag lever! :D Min antibiotika kur är över nu och bakterierna är borta och jag är därmed friskförklarad!!! Känns sjukt skönt att inte behöva oroa sig från att smitta andra. Därimot har jag upptäckt en stor nackdel med det här. Jag har fått ungefär 25 stycken märken totalt av mina utslag och det försvinner inte. Om jag har tur kanske de försvinner om någon månad i bästa fall och jag hoppas verkligen det för det är inte särskilt snyggt. Tur att jag i alla fall kan dölja de med kläder.... :S Jag hoppas på det bästa!! Så gör jag alltid och ibland har man tur...

Jag har även fått tillgång till spotify häromdan....men har den bara till låns till jag får en riktig invite... Jag har verkligen en snäll bror ibland...:P

Annars har jag dugga på fredag nästa vecka och måste verkligen börja plugga till den nu...suck... Alltid all denna pluggstress. Då är det tur att det finns stunder då man kan tänka på annat. Ett exempel är mina återkommande nattbesök, senast var inatt kl. 03.00 :P Att slippa sova själv varje natt är verkligen något att se fram emot :P

Vad som händer ikväll får jag se, antagligen melodifestivalen men man ska aldrig underskatta de spontana utgångarna som dyker upp ibland. Fast jag måste verkligen plugga endel idag med...:P

2 kommentarer:

Samira sa...

hmm nattliga besök låter intressant..något du vill berätta? Ha de toppen å lycka till med plugget!

Sandra sa...

Haha...nattliga besök är alltid intressant :P De har blivit ett par stycken sen i januari nu. Andreas heter han iaf å pluggar här i lund.