onsdag 18 november 2009

så mycket att göra...

Tankarna och funderingarna kring mitt plugg är många... mekanikinlämningen går segt, ligger efter i räkneuppgifterna och orkar knappt plugga på kvällarna... Sen ska vi ju inte tala om alla tentor jag ligger back heller.... visst det kunde varit värre men tre är jobbigt nog... Jag hade en plan på hur jag skulle hinna beta av alla innan nästa termin men nu börjar jag bli tveksam till om det verkligen funkar.

Jag får antagligen skjuta fram nån ännu längre och ta de som är mest aktuella nu. Som sagt: Inga lov för min del den här sidan studenttiden...

Inte kan jag påstå att jag vet vad jag håller på med egentligen heller och varför jag ens pluggar det jag gör... Men nåt ska man ju roa sig med, men hade klart varit bättre om motivationen hade varit lite högre. Fast har faktiskt haft en ganska bra dag idag och varit ganska glad för det mesta så helt kasst är det ju inte.

Men men, Man ska inte klaga allt för mycket.. Jag har mina roliga stunder också... Det är bara så jobbigt och ligga i ofas mest hela tiden...

Det blir nog bättre snart.. kanske redan nästa termin om jag har tur...

Inga kommentarer: