torsdag 19 november 2009

Körslaget!!

Gick förbi stortorget i Lund idag, då såg jag att Team Ola från Körslaget var där efter sin vinst och skulle sjunga ett par låtar, så självklart var jag tvungen att lyssna lite.

Men att stå där med mathilda och kommentera de söta pojkarna om vem jag skulle välja för att få en av deras parplatsbiljetter till nästa års körslag var nog inte det smartaste när plötsligt kvinnan framför vänder sig mot oss och följande konversation uppstår:

Kvinnan: Han till höger heter *** och han till vänster heter *** och han längst fram heter ***.
Jag: Hur vet du det?
Kvinnan: Jag är mamma till han som står längst fram! och jag lagade mat till hela gruppen ibland när det övade...

Ja menar, kan man vara mer bortgjord!! Hahaha Men den bjuder jag fan på!!

Men ja stå aldrig och diskutera vem du ska välja när en av deras mammor är i närheten...haha...
Jag tror bestämt att både hon och jag fick sig ett skratt...:P

Inga kommentarer: