tisdag 24 november 2009

Bla bla bla..

bla bla bla bla bla bla... Det är ungefär de jag har att säga.. Ingenting med andra ord.. Men har ju inte skrivit på ett par dagar, vill bara tala om för allmänheten att jag lever...trots allt... Fast jag håller på att drunkna av skolarbete och tentaångest och deprisionen som följer av det...

Jag skulle så gärna vilja säga "men snart är det jul i alla fall" men jag vad blir det för skillnad?? Absolut ingen..

Jag har fortfarande inte riktigt bestämt hur jag ska lägga upp mitt "lov" men plugg utav bara h-e blir det i alla fall...

Inget ljus framme i tunneln än i alla fall...

Men tror inte att jag har det helt kasst, för trots allt har jag ändå en bra känsla inombords... Nån gång... kommer tillomed jag att kunna känna mig färdig! Jag vet att den dagan kommer dröja, länge, men den kommer att komma! Och det är det som är min livlina just nu...

1 kommentar:

Samira sa...

Det är rätt inställning:) Du kommer fixa det och du kommer vara rikitgt nöjd efteråt:)