onsdag 16 september 2009

Lite av varje...

Ögonen är trötta. Måste få bort linserna nu. Jag har använt dem aldeles för mycket den senaste veckan. Börjar se fram emot att göra en förundersökning nästa sommar. Det är i alla fall min plan. Förhoppningsvis ett steg närmre en riktig syn igen. Jag vet att jag har komplex för min syn, men tänker faktiskt göra något åt det. Det är vad jag vill i alla fall.

En annan sak jag har svårt för är ju de berömda nålarna som jag absolut hatar. Finns risk för dem på måndag. Jag hoppas verkligen av hela min själ att jag ska slippa dem, men är inte riktigt övertygad om att jag skulle ha sån tur. På måndag blir det nämligen besök hos läkaren för att kolla andningsproblemen.

Men innan dess ska nollningen avslutas och jag ska på nollnings Gasque på fredag! Ska bli kul, men lite tråkigt att det tar slut sen, men det är väll så det ska vara. Saker tar slut medan andra börjar.

Kämpar tappert med att ligga i fas så mycket som möjligt i skolan. Det går inte helt, men jag jobbar på det. Det hade ju varit trevligt med en pluggfri helg nu när jag ska till Älmhult och hälsa på familjen (vilket jag inte gjort sen 3aug typ) Saknar dem lite nu ju...:) Men skolböckerna får nog följa med endå tror jag nog. Brukar ju alltid bli så. Jag kan knappt minnas senaste gången jag var i älmhult utan skolböcker. Låter lite tragiskt faktiskt. Men men, vill man bli civilingenjör så får man offra sig lite. Lov är överskattat (men hoppas verkligen att jag får ett riktigt snart)

Inga kommentarer: