måndag 14 september 2009

Glad

Ännu en gång inser jag att jag inte har bloggat på över en vecka. Måste försöka bättra mig, men det händer ju så mycket hela tiden. Nu i helgen var det nollelördagen. Då tävlade min Phaddergrupp med sin lådbil och vi lyckades vinna hela skiten. Glädjen över att V-sektionen vann var underbar!! Så himla kul det var. Söndagen bjöd på Regattan som är ganska kul den med. Det stora sjöslaget i sjön Sjön! V's båt gick dock sönder ganska fort, men det var kul endå.

Temafesten var även den kul, men ännu en gång dödade jag mina fötter genom att välja fel skor. Vilka finskor jag än tar så gör det jätteont framåt midnatt... Jag hade i alla fall klätt ut mig till den romerska gudinnan Justitia som är vågens gudinna. Temat var framgångsvåg så tyckte att det passade bra. Så det blev ett lakan och 12 säkerhetsnålar för min del. =)

Försöker ta igen en massa plugg nu med, men det går verkligen segt. Men känner mig i alla fal glad över att jag har klarat alla tre tentorna som jag gjorde innan sommaren. Jag skulle överklaga mekanikresultatet idag eftersom jag först inte hade klarat den, men efter att ha tittat på tentan hittade vi tre poäng som inte hade registrerats från första början, vilket räckte för att jag skulle få godkänt på tentan. Så nu slipper jag göra om den! Så himla fantastiskt skönt det är!

Inga kommentarer: