onsdag 9 september 2009

dansen börjar

Ska snart iväg till dansen igen. Första gången den här perioden och denna gången ska david själv undervisa så jag hoppas han är bra. Ska verkligen bli skönt att skaka av sig lite överskottsenergi som jag samlat på mig efter 8 timmar i skolan. Det gick verkligen segt sista timmen...

Lådbilen byggdes klart idag och är nu redo för tävling på lördag (ska bara bli godkänd av granskningsjuryn först, men det blir den nog....) På lördag är det den stora lekdagen i lundagård med alla nllor och teknologer. Dagen då lunds centrum fylls av overoller i alla dess färger, (Fast den blåa är ju klart lite bättre än alla andra)

Har en rapport som jag ska försöka bli klar med innan fredag med så att jag kan göra annat under helgen, den lilla tid som inte är nollningstid måste jag verkligen plugga på. på söndagen är det ju regattan så då försvinner eftermiddagen då med...:P

Men det kommer nog bli en sjukt kul helg. Sen är det bara en vecka kvar av nollningen. Då får man börja plugga på 120% eller nåt för att hinna med allt...

Men nu får jag snart göra mig klar för dansen...! peace out and love to you all!!

Inga kommentarer: