söndag 20 september 2009

Älmhult

Jag är nu inte länre någon fadder. Mina små nollor har gått och blivit ettor!! =)
Nollegasqueen var verklien kul, trots att jag var sjuk i förskylning. Men har fått tips av mathilda att dricka echineaforce så gör de nu. Det onda i halsen försvann under kvällen och nu är jag bara allmänt trött av förkylningen, men hoppas att den dör ut inom två dagar. Det smakar som en bukett blommor men det är det värt om jag blir frisk snart.

Nu när nollningen är över så ska jag börja plugga ordentligt på helgerna med. Ska försöka räkna färdigt den sista övningen med så att jag ligger lite mer i fas till nästa vecka. Men befinner mig i Älmhult just nu så finns klart en massa annat skoj man kan roa sig med, men ska försöka behärska mig.

Den främsta anledningen till att jag är i älmhult förutam att jag saknar min familj lite så är det för att jag ska till Ljungby imorgon och möta öron, näsa, hals doktorn. Förhoppningsvis får jag veta vad det är för fel på mig. Nu under förskylningen har det verklien slagit på med dubbelbemärkelse i näsan och det ja tänker främst på är att försöka hålla andningen stabil och konstant. Det är inte så jäkla lätt när det känns som en stor köttbulle har tagit sig in. Jag måste verkligen få ett svar på det här imorgon annars vet jag inte vad jag ska göra, för som det är nu så kommer jag långsamt att avlida. Det är verkligen jobbigt utan förskylningen.

Men är klart livrädd för blodprov och andra prover som kan tänkas komma. Jag hoppas bara att jag inte får panik imorgon som jag fick sist...

Wish me good luck!!

Inga kommentarer: