fredag 3 december 2010

snart jul

Snart 2:a advent, julsångerna spelas på radion och snön faller utanför mitt fönster :) Snart är det jul!!

Men först har jag tre tentor att se fram emot näst nästa vecka. Jag har ingen aning om hur det kommer att gå om det nu går alls, men försöka måste jag ju... Det hade varit guld att klara dessa nu och så ekonomin i jul. Det är min dröm. Bättre än julklappar faktiskt. För på så vis skulle jag börja närma mig mitt mål.

Även om julklappar är kul att få finns det annat jag hellre vill ska hända mig. :)

Annars är tentaångesten väldigt hög just nu, men har i alla fall gjort miniprojekt 2 i matstat idag och skickat iväg på granskning så känns ju bra i alla fall. Nu är alla inlämningar gjorda och det är dags att börja titta på extentor. suck..

Men ja annars rullar väll livet på som vanligt...

Inga kommentarer: