torsdag 23 december 2010

Jul

Nu har jag varit hemma i älmhult ett par dagar. Tenta stressen är över och jag har tillomed fått veta att jag klarat statistiken! Kanonbra ju! Så nu blir det ekonomiplugg efter jul!

Håller på att baka kaka nu som ska slås in till julklappar. Det snöar otroligt mycket och snön täcker staketet så nog blir det en vit jul i år alltid! :)

Fantastiskt kallt är det också, 4 proppar gick igår...suck... så köpte 15 nya...

Patrick gillade sin födelsedagspresent också, trots att den inte var så märkvärdig! Det gjorde mig glad. :)

Jag håller nog på att bli sjuk, halvsvullet öga, muskelvärk och halsont är vad kroppen lider av just nu. Varför blir det alltid så när man blir ledig och börjar slappna av lite??

Imorgon är det julafton och lite förväntasfull är jag allt!! :)

GOD JUL!!!

Inga kommentarer: