tisdag 23 november 2010

Liten uppdatering...

Har frusit typ hela dagen idag. Jag hoppas jag inte börjar bli sjuk, men tror inte det. Har också märkt att jag har fruktansvärt dålig blodcirkulation i händer och fötter, framförallt händerna. Någon som vet vad det beror på eller vad man kan göra åt de får gärna höra av sig.

Jobbigt att behöva sitta inomhus med vantar bara för att man fryser så mycket om händerna ...

Återigen en omväg i min utbildning. Fysikkursen som jag är halvklar med har bytts ut till en annan kurs och nu riskerar jag att få göra om i stort sätt allting. Fan! Men men, det som inte dödar det härdar... (har dock väldigt svårt för att ta till mig det just nu)

Men om en månad har jag gått 50% av utbildningen (dock inte riktigt poängmässigt men det kommer) så det ska vi fira med en sittning! Ska bli så skoj så!!

Har börjat fixa lite julklappar också, dags att ta tag i det nu tycker jag. Igår satt jag tillomed och funderade på julrim! Det har jag aldrig gjort innan men kom på tre stycken hyfsade. Om de blir bra och jag kan komma på till samtliga paket som ska ligga under granen kanske jag använder mig av dem... :)

Inga kommentarer: