fredag 2 april 2010

Mycket att göra...

Sitter i stugan på öland nu. Ganska mysigt och trevlig här, men jag önskar verkligen att jag inte skulle behöva plugga hela påsken. Men har inte så mycket val när jag har tenta snart. Vi har tillomed slängt ut en av sängarna och satt dit ett skrivbord för att jag ska kunna plugga i vårt rum. Undra bara hur det blir sen när båda mina bröder är här, då kommer en få sova ute i vardagsrummet och det kommer inte bli uppskattat kan jag lova. Fast sängen vi slängde ut nu är tillomed för liten för att lillebrorsan ska kunna få plats så den var ganska onödig hur det än är.

Men ja så länge inte alla tre är här får vi ju plats...:P Men till midsommar kommer vi nog vara det å då får vi ta det problemmet då.

Men det går så himla segt med plugget hela tiden, och motivationen är inte allt för hög kan jag lova. Det är bara att hoppas till turen, för allt det jag inte kan det kommer jag inte heller att kunna lära mig för ingen ka visa eller förklara för mig så det jag inte kan lista ut själv det kommer jag inte att fatta. Med andra ord, tentan kommer vara sjukt svår att klara utan hjälp. Hjälp som jag inte har.

Men ja jag har ju klarat av det förr så det är bara att försöka göra det igen... Jobbigt bara att veta att jag måste klara resten av alla tentor den här terminen för att få CSN och det ökar pressen en massa och jag ligger efter i typ alla tre kurser jag läser nu eftersom vi har så många inlämningsuppgifter som hela tiden måste göras....

Wish me good luck!

Inga kommentarer: