måndag 5 april 2010

Sommartankar...

Det finns ett handfull människor som jag saknar och vill träffa nu! Men istället tvingas jag spendera allt för mycket tid med integraler av olika slag, diffrentialekvationer, nivåkurvor och en hel massa teori.

Tenta om en vecka med andra ord.

Skolan tar över mitt liv lite känns det som men hoppas i alla fall på lite variation i sommar iform av jobb. Än har jag inte hört nåt än men april har ju bara börjat...

Sysselsättning för sommaren finns det alltid.... Jag tokhoppas på jobb annars blir det en massa tråkig skola istället...har ju lite å ta igen....:P frågan är bara hur mycket jag hinner under sommaren....

Men jag ska fan ha roligt denna sommaren! Jag har tänkt ut flera utflykter jag vill göra, kanske inte direkt nån resa till london som förra året men får se lite hur det ligger till med tid å ekonomi så ska det nog kunna bli lite äventyr i sommar med...:P

Inga kommentarer: