lördag 10 april 2010

Krängardagen!!

hejsan alla som läser mina rader då jag får lust att skriva!, som nu till exempel.

Idag har jag varit ute på stan och sålt karnevalstidningar till lundakarnevalen i maj (krängat). Det ska bli så roligt och jag har redan hela helgen planarad i detalj nästan, alla biljetter är köpta med så nu väntar jag bara på att sommarvärmen ska komma.

Sån himla otur bara att jag har tenta veckan efter karnevalen. Men det får gå endå!! Jag ska plugga duktigt innan!

Så alla som sålt tidningar idag är bjudna på fest i det stora tågtältet vid stationen idag. Så dit ska jag efter att jag pluggat klart idag. Den så kallade krängarfesten! :D

Tenta på måndag också och jag måste faktiskt sätta skolan främst. Ska till o med försöka låta bli att bli bakfull imorgon! Får se om jag lyckas med det. Men imorgon är min sista pluggdag så jag får inte slöa bort den. Det går inte! Jag måste sätta tentan på måndag. Så är det bara!

När tentan är klar kommer jag fokusera mest på vattenkursen. Dugga den 6 maj så känner stress där nu!! och sen efter det blir det konstruktion och VA teknik för hela slanten fram till sommaren.

Jag fattar inte varför man alltid ska ha så himla mycket att göra. Har inte ens börjat på konstruktionsuppgiften att dimensionera balkar för ett helt hus!! Monsteruppgift utan dess like!! Hur sjutton är det meningen att man ska hinna med allt???

Dags att lägga i en högre växel... (och hur många gånger har jag inte sagt det då?? )

Inga kommentarer: