lördag 27 mars 2010

Påsklovet har börjat!

Jag skriver inte lika ofta här som jag en gång gjorde, men ibland så får jag skrivlusten tillbaka, som nu till exempel :)

Sist jag skrev var det min födelsedag och nu har jag levt som 21 åring i mer än en vecka. Under den tiden har jag bl.a varit på kalas hemma i älmhult och träffat släkten. Jag fick bl.a pengar, presentkort, kläder, hörlurar, två filmer och en hel del annat.

Jag har även varit fadder till två tjejer som varit i lund på flickor på teknis. Det har bott hemma hos mig mellan onsdag till fredag den här veckan och det har varit ganska trevligt faktiskt. Jag fick gratis mat under tiden det var här och fick vara med på kvällsunderhållningarna gratis. Det var bl.a en poängjakt på onsdagskvällen och en sittning på torsdagen som tjejerna verkligen gillade. Efter dansen efter sittningen hamnade vi på en efterfest också och på nåt vis lyckades vi inte komma hem förren 06.00 och klockan ringde 06.30 för att vi skulle hinna till frukosten och sen skulle jag ju på föreläsning och tjejerna hade sitt eget schema att följa. Så ja 25 min sömn på en natt räcker definitivt inte för att man ska vara pigg hela dagen...hehe... En mkt intressant förmiddag blev det för min del. :)

När jag kom hem efter skolan igår blev det en två timmars välbehövd tupplur iaf och sen hade jeg lugn kväll. Å helgen lär nog fortsätta vara rätt lugn faktiskt. Nu har påsklovet börjat också men jag har en hel del att plugga så jag kommer nog inte vara märkvärdigt mkt ledig ändå tyvärr. Jag ska i alla fall stanna i lund ett par dagar innan jag åker hem till föräldrarna eftersom jag bl.a ska på jobbintervju i malmö på måndag!! Sen blir det förhoppningsvis en tripp till öland under påsken å sen nån dag i älmhult innan jag måste ner till lund igen får att råplugga inför tentan om två veckor... suck!

Återigen alltså: Inget riktigt lov för femte gången i rad.... jag börjar nästan bli van tyvärr...

Inga kommentarer: