söndag 7 mars 2010

Karnevelj

Dags att skriva lite kanske? Tänkte jag skulle berätta om min helg. I fredags fick jag besök av Betty. Så himla roligt att ses och tack för de fina presenterna igen. =) Att bara sitta och prata om livet, skola och allt annat kan verkligen få tiden att springa iväg. Jag hoppas vi ses snart igen!

Lördagen var det Karnevelj i viktoriastadion. Jag skulle jobba i baren och serverade därmed 100-tals karnevalsöl, en massa cider och drinkar i mängder. Det var allt lite stressigt men väldigt roligt. Jag fick en gratis Karneveljströja och även 60 kr i dricks, så tjänade alltså pengar under kvällen som andra gjorde av med en massa. :P Vi hann även med ett par turer på dansgolvet och röjde loss av alla våra krafter. Kl.03.00 stängde det och det var dags för städning. Det gick faktiskt ganska fort eftersom vi var så många och skulle ändast grovstäda. Så efter en timme kunde efterfesten börja där det bjöds på gratis drick i mängder till alla arbetare. =) Jag var nog varvat trött och taggad vid detta tillfälle. Var inte hemma i sängen förren 07.30 så inte konstigt att man inte går upp ur sängen förren närmare 16.00 då kanske...haha.. Med andra ord söndagen är inte mkt att hänga i granen :P

Imorgon börjar tentaveckan, då blir det full koncentration på byggprocessen. Kanske man kan få lite tid för besök också iform av en andreas? :P

Inga kommentarer: